Klantbeleving

Gelukkige medewerkers zijn essentieel voor tevreden klanten en positieve (bedrijfs)resultaten. Door medewerkers op een positieve manier aan de organisatie te verbinden, behoud je de juiste mensen met de juiste instelling, kennis en vaardigheden. Dat scheelt niet alleen verloopkosten, maar creëert de cultuur die bij de organisatie past en zorgt voor een positieve reputatie als werkgever.

Het uitgangspunt van Blimm is dat het personeel de belangrijkste schakel is; zij staan in vol contact met de klant. Zij maken of breken een ervaring. Welke kant de gewenste beleving in jouw organisatie op gaat is afhankelijk van de kracht van aandacht van de medewerker naar de klant. Als de medewerker niet gezien wordt door de organisatie, hoe kan je er dan vanuit gaan dat de juiste aandacht wel naar de klant gaat?

 

Iedereen wil gezien worden in hun kwaliteiten en vaardigheden en wil deze optimaal inzetten als hier ruimte voor wordt gegeven. Dat geeft verantwoordelijkheid, verbinding en eigenaarschap. Dit vertaalt zich naar een mooi resultaat in de klantbeleving en daarmee ook in de omzet. Een tevreden klant komt immers graag bij je terug.

Blimm helpt je met

  • inzicht krijgen in de toegevoegde waarde van individuele medewerkers
  • overzicht krijgen van de potentie van het team
  • kansen zien die medewerkers geven door gebruik te maken van hun kwaliteiten en vaardigheden
  • vertalen van de kansen in keuzes en creëeren van verantwoordelijkheid en eigenaarschap
  • elke medewerker een ambassadeur maken van jouw organisatie

Het begint met een kennismaking.

Neem contact op voor een eerste kennismaking en vrijblijvend advies voor mogelijke samenwerking.